Obchodní podmínky a reklamační řád
Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti TadyProjekt s.r.o.
1. Těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem se řídí veškeré nákupy vstupenek na kulturní akce (dále jen “Akce”) pořádané společností TadyProjekt s.r.o. Nákupem vstupenky jakoukoliv formou vyjadřuje zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem (dále jen “ Obchodní podmínky”) a zavazuje se jimi řídit.
2. Společností TadyProjekt s.r.o. se rozumí společnost TadyProjekt s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v odd. C, vložce 406772 , IČ: 21810087, se sídlem Husova 42/16, 276 01 Mělník.
3. Společnost TadyProjekt s.r.o. je pořadatelem jednotlivých Akcí, na které jsou prodávány vstupenky. Nákupem vstupenky na Akci vzniká právní vztah mezi zákazníkem, který vstupenku nakupuje, a pořadatelem této Akce. Veškeré nároky zákazníka proto směřují vždy vůči pořadateli Akce.
4. Společnost TadyProjekt s.r.o. odpovídá za konání jakékoliv z Akcí, které pořádá anebo za to, že se Akce konat nebude a také odpovídá za jakoukoliv změnu Akce, jejího termínu či místa konání.
5. Zákazník je v souvislosti se vstupem na konkrétní Akci vždy povinen dodržovat pravidla stanovená pořadatelem Akce. Je rovněž povinen podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce.
6. Pořadateli každé Akce je vyhrazeno právo na změnu jejího programu, termínu a místa konání. Nákupem vstupenky bere zákazník toto právo pořadatele na vědomí.
Postup při nákupu vstupenek a rezervace času vstupu na akci
7. Zákazník bere na vědomí, že pro účast na akci a koupi vstupenky je nutné provést rezervaci vstupenky nejprve prostřednictvím rezervačního formuláře uvedeném na www.tadyprojekt.cz.
8. Zákazník bere na vědomí, že nákup vstupenek na akci je možný pouze v den konání akce a pouze bezhotovostní platbou v místě konání akce.
9. S cenami vstupenek se lze seznámit na webových stránkách společnosti TadyProjekt s.r.o. na adrese www.tadyprojekt.cz anebo s nimi bude zákazník seznámen při jejich nákupu v místě konání akce.
Reklamační řád
10. Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není níže výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada.
11. Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou TadyProjekt s.r.o. na e-mailovou adresu: info@tadyprojekt.cz .
Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád jsou účinné a platné od 4. 10. 2024.
Návštěvní řád
Strachy Mezi řádky
Termín akce: 2. 11. 2024
Práva a povinnosti návštěvníků
a) Návštěvníci akce jsou povinni chovat se po celou dobu pořádání akce tak, aby svým jednáním a chováním neohrožovali svoji bezpečnost a zdraví a také bezpečnost a zdraví osob, kterých se bezprostředně dotýká jejich jednání, nezavdali příčinu ke vzniku požáru, nepoškozovali majetek nebo zařízení umístěné v areálu konání akce. Dále svým chováním neomezovat, neohrožovat či neobtěžovat ostatní návštěvníky nad míru odpovídající okolnostem vyplývajícím z průběhu akcí pořádaných v místě konání akce.
b) Vstup uskutečňuje každý návštěvník do areálu konání akce na vlastní nebezpečí.
c) Při vstupu do areálu akce vyjadřujete souhlas s tímto návštěvním řádem a budete dodržovat pokyny pořadatelů a bezpečnostní služby v rámci jejich stanovených kompetencí.
d) Vstupem na akci uděluje návštěvník souhlas s tím, že v souvislosti s akcí mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy zachycující návštěvníka, které mohou být následně používány pro propagaci akce.
Případné škody, které by pořadateli vznikly porušením tohoto návštěvního řádu, budou vymáhány.
Z bezpečnostních důvodů není dovoleno návštěvníkům akce vnášet do místa konání akce tvrdý alkohol, drogy a jiné omamné látky, zbraně jakéhokoliv druhu, předměty ohrožující bezpečnost osob a majetku, pyrotechnické předměty a otevřený oheň.
1. Na místo konání akce je zakázán vjezd motorových vozidel s výjimkou držitelů povolenek vydaných majitelem pozemku. Vjezd je povolen pouze na místa určená k parkování vozidel, která jsou patřičně označena.
2. K odkládání odpadků slouží výhradně odpadkové koše.
3. Za nezletilé návštěvníky odpovídají jejich zákonní zástupci, případně dospělé osoby doprovázející děti a mladistvé.
4. V areálu akce je zakázán prodej tabákových a alkoholických výrobků osobám mladším 18 let.
5. Návštěvníkům je zakázáno ničit jakékoliv zařízení a vybavení umístění v areálu akce, a to včetně dřevin a travin.
6. Návštěvníkům je zakázáno konat tělesné potřeby mimo toalety, či jakýmkoliv způsobem znečišťovat areál akce.
7. V zóně akce se mohou pohybovat psi pouze na vodítku a s košíkem.
Práva a povinnosti pořadatele a bezpečnostní služby
Pořadatelé a pracovníci bezpečnostní služby jsou řádně a viditelně označení a jsou oprávněni kontrolovat vstupenky na akci a při pohybu návštěvníků uvnitř areálu po celou dobu konání akce. Pořadatel akce neručí za případnou ztrátu předmětů ve vlastnictví návštěvníka. Pořadatelé a pracovníci bezpečnostní služby jsou oprávněni vyvést ze zóny osoby bez platné vstupenky, osoby agresivní a podnapilé, osoby pod vlivem drog, osoby ohrožující bezpečnost, významně rušící kulturní akce. Rozhodnutí těchto osob je pro návštěvníka závazné. Pořadatelé a pracovníci bezpečnostní služby mají oprávnění usměrňovat pohyb návštěvníků v případě evakuace, zamezit návštěvníkům ve vstupu do prostor se zákazem vstupu pro veřejnost.
Děkujeme Vám, že dodržujete návštěvní řád, a přejeme Vám krásný pobyt a mnoho kulturních a společenských zážitků.
Tento návštěvní řád byl schválen:
Za pořadatele: Alenou Krausovou (jednatel společnosti TadyProjekt s.r.o.)
V Mělníku dne: 30. 9. 2024
Zásady ochrany osobních údajů
Níže uvedené informace jsou poskytovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
I. Základní informace
Správce osobních údajů
TadyProjekt s.r.o. se sídlem Husova 42/16, 276 01 Mělník,
IČ 21810087, vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 406772
(dále jen „správce“)
Účel zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely poskytnutí služby, produktu či informace, o kterou jste projevili zájem, uzavření, plnění, změny nebo ukončení kupních či adopčních smluv (dále jen „plnění smlouvy“) a pro účely podpory prodeje výrobků a služeb správce (dále jen „přímý marketing“).
A. Zpracování osobních údajů pro účely plnění smlouvy
Kategorie zpracovávaných osobních údajů
Pro účely plnění smlouvy jsou zpracovávány tyto kategorie osobních údajů:
a) identifikační a adresní údaje (jméno, příjmení, titul, datum narození, adresa místa trvaného pobytu, kontaktní adresa), a
b) elektronické kontaktní údaje (telefon, e-mailová adresa).
Poskytnutí uvedených osobních údajů je pro uzavření smlouvy nezbytné, takže jejich neposkytnutí bude mít za následek nemožnost uzavřít smlouvu.
Právní základ pro zpracování
Právním základem zpracování osobních údajů pro účely plnění smlouvy je splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů [čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů].
Příjemci zpracovávaných osobních údajů
Správce může pověřit zpracováváním osobních údajů zpracovatele, který se správcem uzavřel zpracovatelskou smlouvu a poskytuje dostatečné záruky ochrany osobních údajů. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země mimo Evropskou unii.
V tomto smyslu může správce předávat osobní údaje těmto zpracovatelům:
1. externím spolupracovníkům a dodavatelům za účelem splnění smluvní povinnosti správce;
2. poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu finančních prostředků a realizace platebního styku;
3. poskytovatelům poštovních a doručovacích služeb za účelem doručení produktů či služeb nabízených správcem;
4. správci webových stránek.
Délka uložení osobních údajů
Osobní údaje budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro plnění svých smluvních závazků a pro plnění povinností, které vyplývají z příslušných právních předpisů. Osobní údaje, které jsou zpracovávány na základě souhlasu správce uchovává pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen. Po zániku zákonného důvodu, na základě kterého dochází ke zpracování osobních údajů správce tyto údaje a všechny jejich existující kopie zlikviduje.
B. Zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu
Kategorie zpracovávaných osobních údajů
Pro účely přímého marketingu jsou zpracovávány tyto kategorie osobních údajů:
a) identifikační a adresní údaje (jméno, příjmení, titul, datum narození, adresa místa trvaného pobytu, kontaktní adresa),
b) elektronické kontaktní údaje (telefon, e-mailová adresa).
Právní základ pro zpracování
Právním základem zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu jsou oprávněné zájmy správce [čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů]. Správce má oprávněný zájem informovat subjekt údajů o nabídce vlastních výrobků nebo služeb, pokud existuje či dříve existoval smluvní vztah mezi správcem a subjektem údajů, neboť v takovém případě může subjekt údajů důvodně očekávat, že ke zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu dojde.
Příjemci zpracovávaných osobních údajů
Správce může pověřit zpracováváním osobních údajů zpracovatele, který se správcem uzavřel zpracovatelskou smlouvu a poskytuje dostatečné záruky ochrany osobních údajů. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země mimo Evropskou unii.
V tomto smyslu může správce předávat osobní údaje těmto zpracovatelům:
1. externím spolupracovníkům a dodavatelům za účelem splnění smluvní povinnosti správce;
2. poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu finančních prostředků a realizace platebního styku;
3. poskytovatelům poštovních a doručovacích služeb za účelem doručení produktů či služeb nabízených správcem;
4. správci Webových stránek.
Cookies
Cookies jsou krátké textové soubory, které webová stránka ukládá v návštěvníkově počítači, a které poskytuje internetový prohlížeč pokaždé, když se uživatel na stránku vrátí.
Standardní webové prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů můžete jednotlivé cookie ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace použijte nápovědu vašeho prohlížeče.
Pokud bude mít prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním cookies ze strany našeho serveru a cookies našich zpracovatelů.
Soubory cookies, které jsou užity za účelem:
1. cookies prvních stran, které umožňují základní provoz a funkčnost webových stránek, a bez kterých by nebylo možné obsah webových stránek správně zobrazit
2. technické cookies, které umožňují analyzovat využití webových stránek, zajistit bezpečné přihlášení, zapamatovat si průběh vyplňování Vaší objednávky, uložení registračních údajů a obsahu nákupního košíku
3. reklamní cookies, které umožňují zobrazení cílené reklamy, sdílení webových stránek na sociálních sítích či vkládání komentářů k produktům.
Cookies je možné odstranit pomocí nastavení prohlížeče. Ten je rovněž možné nastavit tak, cookies automaticky nebyly ukládány. Pokud však zablokujete, vypnete či jinak odmítnete některé cookies, Webové stránky se nemusí zobrazovat správně nebo nebude možné využívat některé služby či funkce webových stránek.
Délka uložení osobních údajů
Osobní údaje budou uloženy po dobu trvání poslední smlouvy uzavřené mezi správcem a subjektem údajů a dále po dobu 10 let od zániku uvedené smlouvy nebo od poskytnutí posledního plnění na základě uvedené smlouvy (podle toho, která z těchto skutečností nastane později).
II. Informace o právech souvisejících se zpracováním osobních údajů
Právo na přístup k osobním údajům
Subjekt údajů má právo získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k následujícím informacím:
a) účely zpracování;
b) kategorie dotčených osobních údajů;
c) příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, zejména příjemci ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích;
d) plánovaná doba, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá ke stanovení této doby;
e) existence práva požadovat od správce opravu nebo výmaz osobních údajů týkajících se subjektu údajů nebo omezení jejich zpracování a nebo vznést námitku proti tomuto zpracování;
f) právo podat stížnost u dozorového úřadu (tj. u Úřadu pro ochranu osobních údajů);
g) veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů;
h) skutečnost, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, a informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro subjekt údajů.
Správce poskytne kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie na žádost subjektu údajů může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů. Jestliže subjekt údajů podává žádost v elektronické formě, poskytnou se informace v elektronické formě, která se běžně používá, pokud subjekt údajů nepožádá o jiný způsob.
Právo na opravu
Subjekt údajů má právo na to, aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.
Právo na výmaz
Subjekt údajů má právo na to, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se daného subjektu údajů týkají, a správce má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud je dán jeden z těchto důvodů:
a) osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
b) subjekt údajů odvolá souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
c) subjekt údajů vznese námitky proti zpracování pro účely přímého marketingu;
d) osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
e) osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právu Evropské unie nebo České republiky;
f) osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti [čl. 8 odst. 1 obecného nařízení o ochraně osobních údajů]
Výše uvedené právo na výmaz se neuplatní, pokud je zpracování nezbytné:
a) pro splnění právní povinnosti, jež vyžaduje zpracování podle práva Evropské unie nebo České republiky, nebo pro splnění úkolu provedeného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je správce pověřen;
b) pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
Právo na omezení zpracování
Subjekt údajů má právo na to, aby správce omezil zpracování v kterémkoli z těchto případů:
a) subjekt údajů popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
b) zpracování je protiprávní a subjekt údajů odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití;
c) správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
Pokud bylo zpracování omezeno, mohou být osobní údaje, s výjimkou jejich uložení, zpracovány pouze se souhlasem subjektu údajů, nebo z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků, z důvodu ochrany práv jiné fyzické nebo právnické osoby nebo z důvodů důležitého veřejného zájmu Evropské unie nebo některého členského státu.
Právo na přenositelnost údajů
Subjekt údajů má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu správce, kterému byly osobní údaje poskytnuty, bránil, a to v případě, že:
a) zpracování je založeno na smlouvě [čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů]; a
b) zpracování se provádí automatizovaně.
Při výkonu svého práva na přenositelnost údajů má subjekt údajů právo na to, aby osobní údaje byly předány přímo jedním správcem správci druhému, je-li to technicky proveditelné.
Právo vznést námitku
Pokud se osobní údaje zpracovávají pro účely přímého marketingu, má subjekt údajů právo vznést kdykoli námitku proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, pro tento marketing, což zahrnuje i profilování, pokud se týká tohoto přímého marketingu.Pokud subjekt údajů vznese námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.
Způsob uplatnění práv
Výše uvedená práva související se zpracování osobních údajů může subjekt údajů kdykoli uplatnit prostřednictvím žádosti doručené na adresu sídla správce (Husova 42/16, 276 01 Mělník) nebo na e-mail: info@tadyprojekt.cz. Pokud má správce důvodné pochybnosti o totožnosti fyzické osoby, která podává žádost, může ji požádat o poskytnutí dodatečných informací nezbytných k potvrzení totožnosti subjektu údajů.
Právo podat stížnost
Pokud správce nepřijme opatření, o něž subjekt údajů požádal, informuje bezodkladně a nejpozději do jednoho měsíce od přijetí žádosti subjekt údajů o důvodech nepřijetí opatření. Subjekt údajů má možnost podat stížnost u dozorového úřadu (tj. u Úřadu pro ochranu osobních údajů) a žádat o soudní ochranu.
Tyto Zásady jsou platné a účinné od 30.9.2024.